keskiviikko 4. marraskuuta 2009

Leipuri hiiva

Nyt on jostain kumman syystä tullut hirmuinen hinku leipoa ja kokeilla jotain uusia herkkuohjeita! Eilen lueskelin yhtä lehteä, jossa oli porkkanakakun ohje. Porkkanakakku on aivan ihanaa, enkä sellaista ole koskaan itse tehnyt, joten nyt tekee mieli kokeilla. Samaten näin lihariisi-pasteijan ohjeen, ja teki mieli tehdä niitäkin. Muistan, että olen niitä joskus tehnyt äipän kanssa, ja se oli melkoisen kivaa:) Ja nyt eksyin Open Café -blogiin, jossa oli päärynäkakku pekaanikinuskilla.. Aaah. Miksi kaikki hyvä on epäterveellistä?

Eilen olin taas pumpissa, ja se oli melkoista sekoilua:) Sarja vaihtui, ja vaikkakin liikkeet ovat pääsääntöisesti samoja, olin jotenkin ihan pihalla. Koko ajan putosi kärryiltä. Jollain tasolla on tainnut tuo vanha sarja ja musiikit iskostua päähän.

Tällä viikolla olen myös ahkeroinut nikkaroinnissa, sillä olen parina päivänä käynyt tekemässä puutyön laatikkoani. Nyt on hiottu, avattu laatikko, petsattu, koverettu paikka kuparilevylle ja lakattu laatikko. Enää saranat ja kupari paikoilleen:) Ja sitten on edessä se kamalin osuus: punaisten, vilkkuvien ledien asennus:( Ne vaan on kamalat! Enkä halua laittaa niitä. Laitan ne jotenkin heiveröisesti, jotta voin arvostelun jälkeen repiä ne pois:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti