tiistai 26. toukokuuta 2009

vipinää ja vilskettä

Nyt on viimeinenkin raportti palautettu, ja työn täyteinen kesä alkanut. Ja olen aivan hirmuisen kiireinen! Haluaisin kirjoittaa blogia, nähdä kavereita, olla vaan ja kaikkea muuta, mutta en ehdi!!Ehkäpä se tästä kunhan taas totun tällaiseen aikatauluun. Koululla pitäisi käydä, sillä sain eilen vinkkiä, että tekstiilityön työt ovat palautuneet, joten saisin ompelemani hamosen käyttöön:) Tosin ajattelin, että se olisi ollut käytössäni jo viikkoja.. Torstaina saa hakea upeaakin upeammat tekniset työni, jotka päätyvät johonkin takkaan tms.

Vaikkakin vipinää ja vilskettä onkin riittänyt, olen myös hieman ehtinyt rentoutua. Viime keskiviikkona Titti Nilkkinen järjesti Garden partyt, joihin itse tosin pääsin vasta sen verran myöhään, ettei enää nautittu puutarhasta. Mutta se ei meitä haitannut:) Tekemistä oli sisälläkin;)

Pakon sanelemana vietin vapaapäivää torstaina (ei kyllä haitannut:) ja luvassa oli pieni pyrähdys Kustaviin. Vene on nyt vesillä, ja tulihan mökiltä muutama kuvakin otettua. Lähiaikoina olen huomannut, että minulla on jonkilainen suhde kameran makro-nappulan kanssa. Mutta ei se mitään vakavaa ole:)


Tämän kuvan (siis tuo tuossa yläpuolella) eteen jouduin tekemään uhrauksia. Siinä monkiessäni maan kamaralla, pieni petoeläin (muurahainen) pisti minua käteen.. Mokoma!


Oli kyllä mukava pikavisiitti. Ikävä kyllä seuraavana aamuna työt kutsuivat, ja lähdimmekin kohti Turkua aamulla klo. 9.00. Mutta päästiin edes hetkeksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti